RAHSIA LULUS KERJA KERAJAAN

Monday, February 16, 2009

Sibuk sikit....


Assalammualaikum dan salam ceria pembaca blog firadilamotivasi..

Apa khabar agaknya? Semoga anda semua sentiasa ceria dan sihat selalu. Baiklah..firadila ingin memohon maaf sebab dah lama tak update blog ni. Sebenarnya firadila sibuk sedikit untuk membuat persediaan sebab Daerah Tampin akan menjadi tuan rumah dalam MAKSAK peringkat Negeri Sembilan 2009 kali ini.

Firadila menjadi urusetia dalam kejohanan permainan tradisional MAKSAK ni. MAKSAK tu apa ye..ermm...firadila kurang pastilah tetapi lebih kurang beginilah maksudnya. MAKSAK ni pertandingan sukan untuk kakitangan kerajaan sahaja..sebanyak 5 acara yang dipertandingkan iaitu Sepakraga Ratus, Congkak, Batu Seremban, Dam Aji dan Menyumpit. Lokasinya di Tampin Square untuk semua acara kecuali menyumpit di Dewan Bandaran Tampin. Penyertaan seluruh daerah di Negeri Sembilan ini akan berkumpul di Tampin.

Kepada sesiapa nak jumpa firadila boleh lah datang beramai-ramai tengok pertandingan ni. Bawa keluarga sekali ye untuk memeriahkan lagi suasana disamping boleh bershopping. Pertandingan ni bermula pukul 9.00 pagi untuk pendaftaran. Tarikhnya ialah pada 21 Februari 2009 (Sabtu)..ermm...firadila pun nak masuk jugaklah pertandingan ni..mungkin Congkak kot..wah..:)..amacam..ada berani? haha..

Senyum dan ceria selalu..
firadila

No comments: