RAHSIA LULUS KERJA KERAJAAN

Monday, November 24, 2008

Minda Berkursus

Assalammualaikum dan salam ceria....

Bagaimana keadaan pembaca blog firadilamotivasi hari ni...adakah masih ceria atau kurang sihat? Ialah musim hujan sekarang ni mesti selalu kena demam betul tak....tidak mengapa semuanya boleh diatasi sekiranya mendapat rawatan segera oleh doktor..Sebenarnya sudah lama firadila tidak mengemaskini blog ini...dah semakin berhabuk pulak..he..he..he... tapi jangan sampat berkarat pulak...tak mengapalah....

Baiklah...mengenai tajuk diatas iaitu minda berkursus.......Pernah tak anda menghadiri kursus-kursus diluar sana. Tidak kira kursus motivasi ke, kursus membina semangat ke, kursus usahawan ke atau sebagainya.Tentu pernah bukan.

Kebanyakan mereka yang ingin berjaya mesti mahu menghadiri kursus-kursus sebegini bagi memantapkan lagi kemahiran yang sedia ada. Mereka yang menghadiri kursus ini mesti datang dalam keadaan minda yang terbuka menerima apa sahaja ilmu yang berguna. Minda yang berkursus selalunya akan mendapat ilmu baru yang segar...tetapi ingat hendaklah dipraktikan selalu supaya ilmu itu sentiasa mantap....Oleh itu, selamat menghadiri kursus dengan senyuman...:)


Senyum dan ceria selalu...
firadila

No comments: